top of page

<Good Monday - 平衡號>

今晚10pm 第一集On仔主持嘅 <Good Monday - 平衡號> 逢星期一晚10點至11點 FM99.7 新城資訊台

究竟On仔點用音樂同埋生活練習去平衡我地呢?🤔 #Repost @on_callstar with @get_repost ・・・ 📳Good News📳 👁‍🗨今日個胃好返好多,無咁虛,食完嘢無咁頂。事緣兩星期前得知可以創作一個屬於自己嘅電台節目,但由於係零經驗關係,不安症即時發作,連續三晚發惡夢:想踢波著嚟著去都著唔到對boot又係咁跌對Pad出嚟⚽️;見到親戚個頭同身分開咗👩🏻‍🦳👚;我啲牙碎到變哂好似拿破侖餅咁然後噴血👹。冷靜落嚟,做下功課,聽左唔同DJ嘅節目,度咗一星期,寫好script揀好music flow整好Logo,終於搞掂第一集,脫離不安,而且開始覺得好玩,多謝同事們配合同埋Rachel幫手錄音。 聽晚就係我第一次創作嘅電台節目<平衡號>出街,呢架太空船會分享我喜歡嘅音樂同埋平衡生活嘅練習。 而每集完結前會有有獎問答遊戲 ,喺我IG答中嘅朋友會有機會得獎,記得 @ 兩位朋友同埋 hashtag #平衡號有獎問答遊戲 #CaptainON ———————————————————- 逢星期一晚10點至11點 FM99.7 新城資訊台 <Good Monday-平衡號> #平衡號 #goodmonday #新城資訊台 ——————————————————— 《平衡號》 生命的藝術就是保持平衡,無論身體、人際關係、情緒、經濟,任何一個方面失去平衡,生活就會出現問題,人就會進入迷失的狀態。平衡號注重宇宙的整體性,專為居住在分裂的地球感迷失的人類提供不同的平衡音樂和平衡練習,希望每位登上平衡號的人類,享受旅程後,都可以自信滿滿地面對生命各種失衡狀況,成為專業平衡藝術家。

bottom of page