top of page

Matthew@ShowOff 長相廝守 Song Cover


ShowOff Song Cover 系列:

Matthew@ShowOff: 不經不覺,由中四開始跟老師學唱歌到而家已經有六七年時間。雖然我唔係一個唱歌特別叻既學生,但每次都感受到老師好用心教我。喺佢身上我學習到好多唱歌音樂知識,仲感受到佢對音樂既熱誠同態度。

老實講,今次成個過程都勁緊張,因為好少機會入錄音室唱歌。好開心可以喺上一年加入到ShowOff呢個團隊,令我認識到好多熱愛唱歌既朋友仔,同佢地交流又令我多左反思同尋找到新既方向。

整個cover籌備過程,多謝勤老師由練歌、錄音、構思到拍攝都比左好多意見我。多謝Tse lam幫手錄音同Mixing,亦令我知道多左錄音上新知識。仲要好多謝ShowOff團隊每一位同事。自知仍有不少地方有改進空間,希望大家鍾意同細心欣賞小弟cover既「長相廝守」,Thank you!

ShowOff Academy Matthew ShowOff

bottom of page