top of page

嚴祺@ShowOff "生於C AllStar 演唱會2017" 感言~


[長文mode] CAll休團有感 唔講唔覺原來自己同Kingdom C都幾有緣。 前晚尾場全世界VIP 同緊佢地影相嘅時候,家豪喺隔離同我講: 你都由頭跟到尾呀呵? 諗落又係真..由星投開始識四子到今日我諗真係有10年。由組band到落西洋菜上紅館到散band...我都算係一個見證者

重記得舊時同同學去GreenBox唱K 點首 ising 嘅時候,個個都問哩隊嘢邊個黎架? 我一定唔係狂熱粉絲,但我點都算係捧場客...ising, 我們的電車上, 80後時代曲, 天梯, 足球先生, 樂天女孩, 切膚之痛, 家書 我都背得出架🙈🙈🙈 我會咁樣話Callstar,to me佢地係紅酒,係大家都知係好嘢、係越放越好味。只係睇你個人鐘意飲wine定飲可樂喇。 睇住佢地越 blend越好,kind of 都督促自己唔可以放鬆,唔好懶(其實都係懶)

撐遠啲講...我記得我撞過一個燒烤叉嘅忠粉(係超鐘意嗰啲),佢係cancer康復者,我問佢點解咁鐘意呢?佢話因爲靚仔囉🙈😎🙈😎另外係因為喺佢病嘅時候callstar嘅歌鼓勵咗佢,令佢撐過最難熬嘅時間 你問我..我覺當你成為一個歌手,唱得有幾叻已經唔再重要...重要嘅係你要唱啲咩比你嘅聽眾 ...um......我諗作為一個歌者佢地個已經成功..嗯...好成功 老土嘢唔講嚕...我預祝你四個 單飛衝天!!!加油加油!!!

bottom of page